Joke van Geel

Joke van Geel (1947), voorzitter.

Mede oprichtster van de “Stichting Van Geel van Oers”. Zij is vele jaren actief geweest in de ondersteuning van de openbare basisschool in Boxtel en als vrijwilligster bij de plaatselijke hockeyclub en tennisvereniging. Zij is ook zeer betrokken bij Breiwerk (een muzikale vrouwenband), is fanatiek golfster en speelt graag bridge.

Cees hellemons

Cees Hellemons (1947), penningmeester.

Cees Hellemons heeft zijn werkzaam leven doorgebracht bij de politie en heeft daar allerlei functies bekleed. In zijn eindfunctie als hoofdinspecteur is hij gepensioneerd. Cees is erg betrokken bij de Gildenbonds Harmonie.

Gerda van der berg

Gerda van der Berg (1952), secretaris.

Gerda van der Berg is Zuid Afrikaans burger. Zij is gerechtsdeurwaarder in haar dagelijks leven. Gerda is zeer betrokken bij allerlei armoede projecten die in haar omgeving worden uitgevoerd. Als lid van de Rotary heeft zij verschillende projecten actief begeleid.